Niekam neįdomus autentiškumas, nebent Jūs – Egidijus Dragūnas

Jūs kuriate puikų turinį – profesionaliai nufilmuotus vaizdo įrašus, preciziškas nuotraukas ir meistriškai parinktą tekstą apie Jūsų verslą. Jūs pasakojate apie savo įmonės vertybes, autentiškumą ir nuostabią komandą. Bet ar iš tikrųjų kam nors tai įdomu?

Dažnai pastebiu, kad įmonės, kurdamos savo socialinių tinklų turinį, susitelkia į save – koks puikus jų produktas, kokia unikali jų istorija, kaip sunkiai jos dirbo, kad pasiektų dabartinę poziciją. Ir tai nėra blogai – autentiškumas svarbus. Bet Jūsų klientui tai neįdomu.

Kodėl? Nes klientui rūpi tik viena – kaip Jūs išspręsite jo problemą.

Kliento problema – Jūsų sėkmės raktas

Pirmasis klausimas, kurį klientas užduoda žiūrėdamas Jūsų turinį, yra ne „Kokia šauni ši įmonė“, o „Kaip tai padės man?“ Jūsų klientas nori jaustis suprastas, jis ieško sprendimo, o ne Jūsų istorijos.

Jei pradedate turinį nuo to, kaip Jūsų įmonė buvo įkurta, kiek metų Jūs dirbate rinkoje ir kiek apdovanojimų esate laimėję – sveikinu, Jūs jau praradote kliento dėmesį.

Norint iš tikrųjų paveikti klientą, Jūsų turinys turi prasidėti nuo kliento problemos įvardijimo.

Pavyzdžiui:

  • „Jūs prarandate klientus, nes Jūsų rinkodaros žinutė nepasiekia tinkamos auditorijos?“
  • „Jūsų pardavimai mažėja, nes konkurentai komunikuoja geriau?“
  • „Jūs investuojate į reklamą, bet ji neatsiperka?“

Tai yra problemos, kurios domina Jūsų klientą. Ir jei jau pirmoje sekundėje jis pajus, kad Jūs suprantate jo skausmą – jis klausysis toliau.

laikrodziai.lt filmavimas. Fotografė Agnė Gargasaitė

Tik po to – autentiškumas

Kai aiškiai įvardijate kliento problemą, laikas parodyti savo autentiškumą. Bet ne iš karto ir ne dėl pasigyrimo.

Autentiškumas turi tapti Jūsų sprendimo dalimi:

  • „Mes padėjome vienai įmonei per tris mėnesius padidinti pardavimus 30 %, nes žinome, kas iš tiesų veikia.“
  • „Klientas X kreipėsi į mus, nes jo reklama neveikė. Per mėnesį mes išsprendėme šią problemą – pardavimai šoktelėjo 20 %.“
  • „Mūsų komanda ne tik kuria gražų turinį – mes žinome, kaip jį padaryti efektyvų.“

Autentiškumas įgauna vertę tik tada, kai jis įrodo Jūsų gebėjimą išspręsti kliento problemą.

Kodėl autentiškumas neveikia be problemos įvardijimo?

Grįžkime prie Egidijaus Dragūno – Sel’as gali kalbėti apie savo gyvenimą, koncertus ir asmeninius išgyvenimus, nes jo auditorija jaučia emocinį ryšį su juo. Bet Jūs nesate Sel’as – Jūsų klientas nėra čia dėl Jūsų asmeninio gyvenimo. Jis ieško rezultato.

Autentiškumas versle veikia tik tada, kai jis yra susijęs su problema ir jos sprendimu. Klientas pirmiausia nori išgirsti, kad Jūs suprantate jo situaciją – tik tada jis bus pasirengęs išklausyti, kodėl būtent Jūs galite tai išspręsti.

Pradėkite nuo problemos – laimėkite klientą

Jūsų komunikacijos strategija turėtų būti paprasta:

  • Pradėkite nuo kliento problemos įvardijimo.
  • Parodykite, kad suprantate situaciją.
  • Pateikite sprendimą.
  • Tik tada paminėkite savo autentiškumą ir unikalumą.

Kodėl tai ypač svarbu video turinyje?

Jeigu kalbame apie video turinį – situacija dar griežtesnė. Per pirmas 5 sekundes klientas nusprendžia, ar žiūrės toliau, ar slinks tolyn. Jei video prasideda nuo Jūsų įmonės įkūrimo datos ar to, koks šaunus Jūsų kolektyvas – žiūrovas išjungs per pirmas sekundes.

Jeigu norite sukurti efektyvius, kliento problemas sprendžiančius video įrašus – susisiekite su manimi. Sukursime turinį, kuris ne tik atrodys profesionaliai, bet ir realiai padės Jūsų verslui augti.

Eugenijus Mačiukas
+370 656 29 133
eugenijus@maciukas.lt

Why Authenticity Alone Won't Get You Clients (Unless You're a Rockstar)